traffic analysis بیونت

انتخاب بیونت به عنوان کاندیدای برتر در هفتمین جشنواره وب ایران

https://bionet.ir، بیونت، bionet، جشنواره وب ایران

مفتخریم به اطلاع شما همراهان همیشگی بیونت برسانیم در هفتمین جشنواره وب ایران، وب سایت بیونت از میان ۱۳ هزار سایت شرکت کننده و همچنین در بین ۳۹۰۰ وب سایتی که به مرحله دوم راه پیدا کردند، جزو کاندیداهای برتر شناخته شده است، و این درحالی است که تنها نزدیک به ۵ ماه از تولد بیونت می‌گذرد.

در این مدت با چالش‌های ریز و درشتی روبرو شدیم، ولی هر بار دلگرمی‌های شما دوستان به ما انرژی دوچندانی می‌داد تا از پای نایستیم و برای اهدافی که از روز اول برای خود ترسیم کرده بودیم مبارزه کنیم. اکنون زمان آن است که این شادی را با شما عزیزان تقسیم کنیم، حتی اگر امسال عنوان وب سایت برتر ایران را در گروه علم و دانش کسب نکنیم، باز هم افتخار بزرگی برای ماست که در میان ۵ وب سایت برتر این گروه در کشور عزیزمان قرار گرفته ایم. البته لازم به ذکر است که بیونت به عنوان تنها وب سایت تخصصی رشته‌های بیولوژی در میان وب سایت های برگزیده انتخاب شده است.

این افتخار را مدیون شما همراهان گرامی بیونت و تمامی افرادی که در این مدت کوتاه ما را یاری کرده اند، هستیم و از همینجا مراتب سپاسگذاری خود را از شما عزیزان اعلام می‌داریم. امیدوار هستیم با همیاری شما دوستان بتوانیم خلاء موجود در فضای مجازی در خصوص علوم پایه و به طور خاص علوم زیستی را برای پارسی زبانان پر کرده و سهم کوچکی در پیشرفت این حوضه مهم در کشور عزیزمان، ایران داشته باشیم.

در پایان به این نکته هم اشاره کنیم که شما عزیزان می‌توانید به صفحه مربوط به رای گیری مردمی سایت جشنواره وب ایران مراجعه کرده و در صورت تمایل به وب سایت بیونت رای بدهید و همچنین اگر علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با اعضای بیونت هستید، می‌توانید در سومین کنفرانس وب و موبایل ایران حضور به هم رسانید تا ما هم از محضر شما عزیزان بهرمند شویم.

صفحه رای گیری مردمی سایت جشنواره وب ایران

لیست وبسایت‌های برتر در هفتمین جشنواره وب ایران

منبع: تیم بیونت

  • نویسنده : بهزاد دماوند
  • تاریخ انتشار : 09-02-15
  1. هاست لینوکس گفت:

    ممنونم بابت مطالب مفیدی که قرار میدید!

  2. صندلی نیلپر گفت:

    راز یک زندگی زیبا این است:
    که امروز با خدا گام برداری و برای فردا به او اعتماد داشته باشی.
    ممنون بابت مطالب خوبتون!

  3. مریم گفت:

    سلام خیلی خوشحال شدم آقا بهزاد انشاا… موفقیتهای بیشتر

  4. مژده گفت:

    واقعا بهتون تبریک میگم باعث خوشحالیه که بچه های فعال و با علاقه ای مثل شما هستن و این اطلاعات مفید رو در اختیار دیگران هم قرار میدن.سایت بسیار مفیدی دارین تبریک میگم

  5. علی گفت:

    واقعا بهتون تبریک می گم. سایت بسیار خوبی دارین. خوشحال شدم که این خبر شنیدم. به نظر من شما بهترین سایت علمی و به روز به زبان فارسی در زمینه زیست شناسی هستین.

  6. پویا گفت:

    تبریک میگم بهتون
    انشالا موفقیت های بیشتر